Van den Bossche opent nieuwe interactieve toonzaal
Van den Bossche, gespecialiseerd in keramische tegels en tegels in natuursteen voor zowel zelfplaatsers als professionelen, is al 45 jaar actief in de branche. Met de nieuwe toonzaal wil het bedrijf een nauwere band met zijn doelpubliek en de moderne tijd aanhalen.
Klant- en kindvriendelijk
Niemand die het beter weet dan een familiebedrijf hoe belangrijk de kroost is, vandaar dat de toonzaal nu een speciale kinderhoek heeft. Daar kunnen de allerkleinsten zelfs naar een film kijken, zodat de ouders zorgeloos en in alle rust het ruime assortiment kunnen bezichtigen.
Van den Bossche staat bekend voor zijn hulpvaardige verkopers, en deze krijgen nu de assistentie van moderne technologie. Zorgvuldig aangebrachte QR-codes laten de bezoekers toe om met hun smartphone extra informatie op een interactieve manier te raadplegen. Het moet de inspiratie verhogen en tegelijkertijd de toegang tot belangrijke info vergemakkelijken.
Snel dit artikel gratis lezen?
Maak eenvoudig en gratis een account aan.
-
Lees elke maand een aantal plus-artikels gratis
-
Kies zelf welke artikels je wil lezen
-
Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief